Debatforum for foreningen Trans-Danmark

Hej - jeg er ny!

Share

cpg

Antal indlæg : 35
    Geografisk sted : Tyskland - 10 km fra flensborg

Hej - jeg er ny!

Indlæg by cpg on 20/11/2008, 13:37

Hej, jeg er den sidst registrerede bruger Very Happy
    Jeg bo i Tyskland og snakke lidt Dansk.
    Mit hjemmesider er www.crossdresser-forum.de/ og www.transgender-info.org/ - jeg er "Crossdresser" - hele dagen inside/outside.

Hilsen
    CPG

Gæst
    Gæst

Re: Hej - jeg er ny!

Indlæg by Gæst on 20/11/2008, 19:30

cpg skrev:Hej, jeg er den sidst registrerede bruger Very Happy
    Jeg bo i Tyskland og snakke lidt Dansk.
    Mit hjemmesider er www.crossdresser-forum.de/ og www.transgender-info.org/ - jeg er "Crossdresser" - hele dagen inside/outside.

Hilsen
    CPG

Hejsa og velkommen Very Happy

Karin Astrup

Antal indlæg : 8
    Geografisk sted : Karup

Velkommen/willkommen

Indlæg by Karin Astrup on 20/11/2008, 19:47

mojn

Velkommen til Trans-Danmarks debatforum.

Du kan vælge at skrive på dansk, oder du kannst deutsch schreiben.

Alles ist erlaubt.

hilsen

Karin

cpg

Indlæg by cpg on 20/11/2008, 22:09

Du kan vælge at skrive på dansk, oder du kannst deutsch schreiben

Tak!
    Ich möchte gern mehr Dänisch schreiben und sprechen, deshalb werde ich es in Zukunft versuchen. Ich höre fast den ganzen Tag dän. Radio (Radio Als) und gucke eure Nachrichten (TVSyd). Da habe ich auch den interessanten Filmbericht gesehen und gleich diese Seite gesucht.
    Wir können uns bestimmt gut helfen und ergänzen.
    Wenn ihr deutsche Texte habt, kann ich die gern prüfen; ebenso werde ich bestimmt mal dänische Texte haben.

Ich habe inzwischen viel auf trans-danmark gelesen. Wir haben hier ähnliche Probleme. Deshalb bin ich froh, dass ich eine eigene Seite habe und über Forum und Seiteninhalt bestimmen. Ich sehe mich in erster Linie als Person, die gerne Frauenkleidung trägt. Ich lasse mich nicht so gern einordnen und habe lange Zeit gebraucht, mich so zu akzeptieren, wie ich bin.
    Ich werde versuchen, in Flensburg eine Gruppe einzurichten oder mitzugestalten.

Wir werden sicherlich einen guten Austausch und gute Diskussionen haben.
    Hilsen og god aften
    CPG

Karin Astrup

Indlæg by Karin Astrup on 21/11/2008, 09:32

Hallo CPG,

Wenn du eine gruppe in Flensburg etablieren möchte, können wir gerne behilflich sein.
    Durch die Mitgliedschaft in TGEU, haben wir sehr gute Verbindungen zur Deutsche Vereine. 4 Mitglieder der Steering Committee sind aus Deutschland, 2 aus Dänemark, ein aus jeweils England, Italien und Irland.
    Sag nur zu.

Karin

cpg

Indlæg by cpg on 21/11/2008, 11:56

Hej Karin,

jeg er "Crossdresser" (Full-Time) men ikke transseksuell.
    Jeg have store interesse at finde muligheder for informations-udveksling med andere mensker, saerlig transgender/crossdresser/transseksuelle.
    I Flensborg er nu ikke gruppe for disse mennesker (?) - muligvis jeg kunne finde nogen for interessefaelleskap.

Med venlig hilsen
    god weekend
    CPG

Karin Astrup

Indlæg by Karin Astrup on 21/11/2008, 21:58

Hallo CPG

TGEU eller Trangender Network Europe, er en paraplyorganisation for transkønnede mennesker, det er både transseksuelle og transvestitter, det samme gælder mange af de tyske foreninger. Problemet i Tyskland er at man ikke er samlet i en paraplyorganisation, som man er i mange andre lande

Karin

Izabella

Antal indlæg : 20
    Geografisk sted : København K

Indlæg by Izabella on 2/12/2008, 20:49

Hej jeg er også ny, dvs ikke helt ny for jeg er 55år og transvestit så langt tilbage jeg kan huske, men helt ny her på debatten, hvor Freja fik lokket mig ind, og næsten ny ude i det pulserende liv, det prøver jeg så til gengæld at råde bod på efter bedste evne, og mellem os- det giver ømme fødder og er
    dyrt i make-up, men det hele værd.
    Jeg har allerede blandet mig lidt i "Tour de Transer" debatten, faktisk har jeg sneget mig til at omdøbe det til "Le Tour de Trans" og prøver også at ændre datoen- spændende om det lykkes for mig.
    Nå men jeg har da lige kikket på Jer 19 andre herinde og kan se at jeg kender en del live- for det gode, og en del har jeg hørt om - for det gode, og så er der selvfølgelig nogen jeg ikke kender.
    Jeg inrømmer at jeg nogen gange er lige lovlig fuld af "gode ideer" og ikke altid tænker mig om, jeg blander mig også nogen gange i noget jeg ikke ved meget om ,og kan godt dumpe i med begge ben, det er ikke ond vilje og jeg kan sagtens blive klogere, faktisk er det derfor jeg blander mig.
    Her og nu kunne jeg godt tænke mig at blive klogere på kalenderen, kan den bruges til andet end at se hvad dag det er idag (god og nyttig viden i mange sammenhænge) og hvad dag i ugen det er juleaften? , eller kan man lægge arrangementer ind?
    Og det var så det for denne gang, jeg har lige ændret mig underskrift - så spændnende om det så lykkes denne gang...

Irene Haffner

Antal indlæg : 86

Indlæg by Irene Haffner on 2/12/2008, 21:21

Det er bare superdejligt at se dig her Izabella.
    Meget stort velkomst knus
    KNUS

Freja

Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Viborg

Indlæg by Freja on 2/12/2008, 21:47

Hi Hi - nu må må jeg passe på hvad jeg skriver, jeg skal jo nødigt lokke nogen ud på dybt vand, men dejligt at se Izabella har fundet vejen herind.

Freja, kommende løbsdirektør...

Izabella

Indlæg by Izabella on 2/12/2008, 22:25

Haløj sikke en velkost og så af den nye løbsdirektør, og den nye sportsdirektør, jeg ender med vel med at blive udtaget,
    så mangler vi bare massøren, hende med "kaffen".
    Ikke så mærkeligt at denne tråd hedder "jeg er ny..."
    Knus
    (jeg har midlertidigt opgiver det med underskriften)

Admin
    Admin

Antal indlæg : 58

Indlæg by Admin on 3/12/2008, 00:50

Kære Izabella,

Velkommen i Debatforumet. Du spørger til den kalender der findes her i forumet. Den er her bare, mest for pynt Very Happy og det er egentlig ikke planen at den skal anvendes til noget. Vi har i forvejen en kalender, hvor vi opretter diverse arrangementer. Skulle du eller andre, have et ønske om at få tilføjet et eller flere arrangementer til denne kalender, så skal du/i blot sende en beskrivelse af det pågældende arrangement, samt tid og sted for afholdelse, om der kræves tilmelding, i såfald til hvem og hvordan.

Beskrivelsen og de øvrige oplysninger, sendes til Bestyrelsen@Trans-Danmark.Dk

Venlig Hilsen

Tina Vyum
    Næstformand

Izabella

Indlæg by Izabella on 3/12/2008, 13:04

Dejligt at Sheila har søgt jobbet som massør, med det humør er der chance for noget ordetlig doping.
    Eller ville jeg bar sig tak for oplysningen om kalenderen - og så er det for tidligt at give helt op- så jeg prøver lige igen:
    kærlig hilsen

Skylar

Antal indlæg : 3

helt ny

Indlæg by Skylar on 26/12/2008, 20:08

Hejsa alle

Ja så skriver jeg altså her, hvilket er et ENORMT skridt for mig, for det er mit første skridt i en definitiv erkendelse af min TS, jeg er en mand fysisk, men en kvinde psykisk og vil også være det fysisk.

Har aldrig rigtigt snakket med nogen om det før, men efter et par mails til og fra Tina så samlede jeg modet til at skrive her, håber bare jeg skriver det rigtige sted hehe Very Happy

Nå men det er vidst nok for nu, glædelig jul og godt nytår til alle

Hilsen DS

Gæst
    Gæst

Indlæg by Gæst on 26/12/2008, 20:38

Hejsa,

Jo bare rolig, du skriver det rigtige sted Very Happy , så velkommen i vores forum.

Kh.

Tina

Vibe

Antal indlæg : 27
    Geografisk sted : Århus

Indlæg by Vibe on 26/12/2008, 21:50

Hej DB, velkommen til Wink

Det er også ganske kort tid siden jeg har taget kontakt til TS miljøet så man kan godt sige jeg er ny, selvom jeg har levet fuldtidsomklædt efter bedste evne i snart halvandet år.

Hvis jeg kan hjælpe dig i forhold til at blive mere afklaret med dig selv eller med at springe ud overfor dine nærmeste, eller du bare har lyst til en sludder er du velkommen til at sende mig en privat besked.

Kh og god bagjul

Vibe

Sidst rettet af Vibe 26/12/2008, 23:01, rettet 1 gang

Izabella

Indlæg by Izabella on 26/12/2008, 22:43

Kære DS
    Tillykke med din selverkendelse, det er næsten som at få menstraution første gang tror jeg. Jeg havde engang en kæreste, hvis lillesøster fik fejret sin første mens. i familiens skød, syntes det var en flot manifestation. Her burde vi næsten gøre noget tilsvarende, ihvertfald ønskes du velkommen til et spændende og sjovt liv hvor du helt sikkert vil få en masse veninder hurtigere end du nogensinde har drømt om.
    Kærlig hilsen og nok engang velkommen sunny
    Izabella

Christina

Antal indlæg : 12

Indlæg by Christina on 27/12/2008, 03:03

Slettet.

Sidst rettet af Christina 19/6/2009, 18:51, rettet 1 gang

Skylar

Indlæg by Skylar on 27/12/2008, 05:42

Hehe sikken varm velkomst fra alle det glæder mig, da jeg er meget ny til det her er min omgangs tone måske lidt spørgene men det er vel sådan jeg lærer ikk?

Angående mit navn, så er jeg altså DS indtil videre, føles forkert at bruge mit givne navn her.

Kh DS

Jeanette

Antal indlæg : 12

Indlæg by Jeanette on 27/12/2008, 13:54

Hejsa DS.

Selverkendelsen er nok den første store hurdle at komme over, så til lykke med dette første vigtige skridt. Du har mange skridt at gå endnu, men lykke til på din rejse.

Glædelig Jul og et Godt Nytår.

Knus
    Jeanette

Skylar

Indlæg by Skylar on 28/1/2009, 18:24

Hej alle

Har ikk rigtigt skrevet herinde i et stykke tid men jeg er her stadig Very Happy

Er DS her ville bare lige gøre jer opmærksom på et navneskifte, dog kun på nettet indtil videre, nemlig mit, fra DS til Skylar, lang historie, men et navn jeg kan identificere med

Kh Skylar (DS)

Sanne Minet

Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : glostrup

Indlæg by Sanne Minet on 29/1/2009, 02:29

Hej alle tak fordi at dettte forum findes det er et fristed i skrift det er blot mit håb at flere tør vise et billede af sig selv og værre lift mere åbne eller er der angst for at blive genkendt?
    Knus Sanne

Lisbeth Merete

Antal indlæg : 2
    Geografisk sted : Nordsjælland

Indlæg by Lisbeth Merete on 12/2/2009, 00:41

Hej veninner

Ja, så lykkedes det også lille mig, at finde frem til dette forum. Selv om jeg er relativt ny i transemiljøet har jeg været med længe nok til at være blevet smidt ud fra datingsitet transdating. Måske er det også bedre at debatere på et rigtigt debatforum, frem for på et dating site hvor man risikerer, at eventuelle partnere tender af på de synspunkter man giver udtryk for.

Jeg er ganske vidst ikke medlem af Trans Danmark. Det håber jeg ikke gør noget i forhold til, at deltage på forumet. Til gengeld er jeg medlem af TID.
    Lige nu går jeg ikke 24/7, men jeg har det klart bedst når jeg er omklædt, så jeg prøver at være det så meget som muligt. For et år og nogle måneder siden valgte jeg at give slip og lade transeriet få frit løb. Nu må vi så se hvor det fører mig hen. flower
    Jeg benytter helst betegnelsen "transkønnet" om mig selv fordi det er fællesbetegnelse. Både betegnelserne "transvestit" og "transseksuel" giver nogle forkerte associationer synes jeg. Desuden synes jeg at diskussionen om hvem der er mest "ægte" dit eller dat bare er for tåbelig.

cpg

Indlæg by cpg on 12/2/2009, 00:46

Hejsa og velkommen Smile

Hilsen fra Tyskland
    CPG

Admin
    Admin

Antal indlæg : 58

Indlæg by Admin on 12/2/2009, 00:54

Hej og velkommen,
    Nej om du er medlem af foreningen, har ingen betydning for at være herinde. Vi håber da selvfølgelig, at du med tiden skulle få lyst til at melde dig ind som medlem hos os.
    Knuzzer
    Tina Vyum
    Næstformand

Lisbeth Merete skrev:Hej veninner

Ja, så lykkedes det også lille mig, at finde frem til dette forum. Selv om jeg er relativt ny i transemiljøet har jeg været med længe nok til at være blevet smidt ud fra datingsitet transdating. Måske er det også bedre at debatere på et rigtigt debatforum, frem for på et dating site hvor man risikerer, at eventuelle partnere tender af på de synspunkter man giver udtryk for.

Jeg er ganske vidst ikke medlem af Trans Danmark. Det håber jeg ikke gør noget i forhold til, at deltage på forumet. Til gengeld er jeg medlem af TID.
    Lige nu går jeg ikke 24/7, men jeg har det klart bedst når jeg er omklædt, så jeg prøver at være det så meget som muligt. For et år og nogle måneder siden valgte jeg at give slip og lade transeriet få frit løb. Nu må vi så se hvor det fører mig hen. flower
    Jeg benytter helst betegnelsen "transkønnet" om mig selv fordi det er fællesbetegnelse. Både betegnelserne "transvestit" og "transseksuel" giver nogle forkerte associationer synes jeg. Desuden synes jeg at diskussionen om hvem der er mest "ægte" dit eller dat bare er for tåbelig.

Sponsored content

Indlæg by Sponsored content Today at 14:32

Lige nu er det 9/12/2016, 14:32