Debatforum for foreningen Trans-Danmark

Tema aften i Hornslet den 14. februar 2009.

Share

Christina

Antal indlæg : 12

Tema aften i Hornslet den 14. februar 2009.

Indlæg by Christina on 26/1/2009, 22:46

Hej Alle ( næsten) Laughing
    Er der andre end mig som kommer fra Kbh./Sjælland der skal eller vil til tema aften i Hornslet den 14. februar 2009 så burde vi kunne finde ud af noget med at køre sammen, det kan kun være til alles fordel.
    Hilsen
    Christina
    PS. Hvis vi er flere, køre jeg ud og hjem samme dag.

Sheila Frik

Antal indlæg : 16
    Geografisk sted : Thisted

Re: Tema aften i Hornslet den 14. februar 2009.

Indlæg by Sheila Frik on 16/2/2009, 22:36

Hejsa, og i forlængelse af denne tråd vil jeg gerne sige at det var skønt at se dig Christina i forbindelse med det vellykkede arrangement på Hornslet kro d 14 Feb.

Det var en meget veloplagt og forberedt foredragsholder vi havde besøg af, og der blev virkelig sat spot på nogle ting som man som menneske ihvertfald ikke kunne tage skade af.

Som jeg hørte foredraget så skal man være afklaret, og vide at fordele og ulemper skal vejes på en apoteker vægt, og endnu engang synes jeg at foredragsholderens engagement og indsigt frembragte en hygge og varme i den hyggelige krostue.

Set i lyset af udsendelsen "Hormon lægen" så sad vi fuldt offentlig og det føltes rigtig godt, fordi den "baggårdsagtige" måde tingende fra tv udsendelsen blev gjort på, ligger meget langt fra den virkelighed vi andre kender!

Afslutningsvis blev der besvaret en masse spørgsmål som blev taget hånd om, med den viden der ligger inden for emnet.

Bedste hilsner

Sheila:)

Lige nu er det 9/12/2016, 14:31