Debatforum for foreningen Trans-Danmark

Tonen i de verserende debatter i dette forum....

Share

Admin
    Admin

Antal indlæg : 58

Tonen i de verserende debatter i dette forum....

Indlæg by Admin on 19/3/2009, 00:22

Kære Debattører
    Jeg vil opfordre til, at der lige tænkes på sproget når der debatteres her. ALLE må sige deres mening, og ALLE har ret til at være her.
    Men jeg vil ikke på nogen måde acceptere, at debatten her, udvikler sig i stil med den jeg ser på f.eks Thranesens debatforum, sker dette, skrider jeg omgående ind.

Venlig hilsen
    Tina

Sanne Minet

Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : glostrup

Re: Tonen i de verserende debatter i dette forum....

Indlæg by Sanne Minet on 19/3/2009, 00:42

Rolling Eyes Kære Tina vil du indføre censur og dermed insskrænke folks muligheder for at komme til orde og er du enehersker i dette forum
    det du forlanger kan ikke lade sig gøre alle har en ret til at ytre sig i danmark både på skrift og i tale og dig og andre skal jo ikke blande jer så længe vi er medlemmer af foreningen ja det er lidt hvas tale håber du kan tåle det
    Knus Sanne

Izabella

Antal indlæg : 20
    Geografisk sted : København K

Indlæg by Izabella on 19/3/2009, 01:06

Kære Sanne
    Jeg er meget meget uenig med dig i en del af det du har skrevet, men undskylder hvis jeg har været for nedværdigende i min tone.
    Din accept af at vi kan have forskellige meninger og dit forhold til ytringsfrihed har jeg imidlertid dyb respekt for og kan kun erklære mig enig. Derfor skal vi selvfølgelig tale ordentligt til hinanden.

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 19/3/2009, 01:54

Smile Kære Izabella jeg håber du ved at jeg respektere dig og det er jo blandt dem man holder af man kan sige tingene ligeud og jeg føler ikke du har været nedværdigende i din tone nogen gange er det godt at tingene kommer fra hjertet ja nogen gange er det godt at få en lige fra hoften som man siger
    Kærligst Sanne

Tina Thranesen

Antal indlæg : 4
    Geografisk sted : Vestsjælland

Indlæg by Tina Thranesen on 19/3/2009, 14:08

Kære Admin – Tina Vyum
    Det glæder mig, at du har tid til konstant at overvåge, hvad der skrives i ”C3T – Creations Debatforum for foreningen Trans-Danmark”, så du straks kan skride ind, inden andre når at kommentere det, som du ikke kan acceptere.
    Men så megen tid har du vel næppe til rådighed.
    Derfor må det jo nødvendigvis være med tilbagevirkende kraft at du skrider ind over for indlæg eller formuleringer, du ikke kan acceptere.
    Har du tænkt dig at redigere i indlæggende, så de bliver acceptable, eller at slette hele indlæg, der indeholder noget, du ikke finder acceptabelt?
    Hvad med de indlæg, som kommenterer det, som du finder uacceptabelt? Vil du også redigere i dem eller slette dem? Det må jo være konsekvensen, da deres indhold jo ellers bliver mere eller mindre uforståeligt. Er det en acceptabel måde at behandle en skribent på, som måske oven i købet har udtrykt sig formfuldendt og uden ubehageligt sprogbrug?

Jeg har ikke for vane at skrive negativt om andre eller om andre hjemmesider eller debatfora, ligesom jeg ikke bryder mig om, at der bruges ubehagelige sproglige formuleringer.
    Imidlertid bryder mig heller ikke om, at indehavere/administratorer af debatfora eller hjemmesider fremhæver andres tilsvarende som dårlige eksempler, som du netop har gjort over for ”Thranesens debatforum” i din indledning af denne tråd. Det finder jeg ikke acceptabelt.

Derfor vil jeg mene, at du ikke direkte burde have nævnt noget specielt debatfora, men det kan du jo omgående skride ind over for og ændre. Men – hvad så med mit indlæg?

Tina Thranesen.

Admin
    Admin

Indlæg by Admin on 19/3/2009, 19:06

Sanne Minet skrev: Rolling Eyes Kære Tina vil du indføre censur og dermed insskrænke folks muligheder for at komme til orde og er du enehersker i dette forum
    det du forlanger kan ikke lade sig gøre alle har en ret til at ytre sig i danmark både på skrift og i tale og dig og andre skal jo ikke blande jer så længe vi er medlemmer af foreningen ja det er lidt hvas tale håber du kan tåle det
    Knus Sanne

Kære Sanne,
    Nej jeg vil ikke indføre censur, jeg beder blot om at man husker at tale pænt, husk på der er andre der ligger med over skulderen, og jeg kan ikke forestille mig, at du ønsker at vi fremstår som en flok stridslystne kællinger? Det kan vi meget nemt komme til, i en debat tager det ene ord hurtigt det andet, og så er der en masse ballade.
    Venlig hilsen
    Tina

Admin
    Admin

Indlæg by Admin on 19/3/2009, 19:17

Kære Tina,
    Point taken, jeg burde ikke have nævnt noget forum ved navn, beklager meget.. UNDSKYLD
    Hidtil har tonen været rimelig pæn, men den er ved at spidse til, så derfor gør jeg opmærksom på det. Nu er der ikke alene tale om, hvad jeg vil acceptere, i alle tilfælde vil der have været en drøftelse i bestyrelsen, inden jeg skrider til handling, så når der skrides til handling, så er der altså tale om at et flertal i bestyrelsen er enige om at der skal foretages noget.
    Hvad der så skal foretages vurderes i hvert enkelt tilfælde, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Venlig hilsen
    Tina Vyum

Tina Thranesen skrev:Kære Admin – Tina Vyum
    Det glæder mig, at du har tid til konstant at overvåge, hvad der skrives i ”C3T – Creations Debatforum for foreningen Trans-Danmark”, så du straks kan skride ind, inden andre når at kommentere det, som du ikke kan acceptere.
    Men så megen tid har du vel næppe til rådighed.
    Derfor må det jo nødvendigvis være med tilbagevirkende kraft at du skrider ind over for indlæg eller formuleringer, du ikke kan acceptere.
    Har du tænkt dig at redigere i indlæggende, så de bliver acceptable, eller at slette hele indlæg, der indeholder noget, du ikke finder acceptabelt?
    Hvad med de indlæg, som kommenterer det, som du finder uacceptabelt? Vil du også redigere i dem eller slette dem? Det må jo være konsekvensen, da deres indhold jo ellers bliver mere eller mindre uforståeligt. Er det en acceptabel måde at behandle en skribent på, som måske oven i købet har udtrykt sig formfuldendt og uden ubehageligt sprogbrug?

Jeg har ikke for vane at skrive negativt om andre eller om andre hjemmesider eller debatfora, ligesom jeg ikke bryder mig om, at der bruges ubehagelige sproglige formuleringer.
    Imidlertid bryder mig heller ikke om, at indehavere/administratorer af debatfora eller hjemmesider fremhæver andres tilsvarende som dårlige eksempler, som du netop har gjort over for ”Thranesens debatforum” i din indledning af denne tråd. Det finder jeg ikke acceptabelt.

Derfor vil jeg mene, at du ikke direkte burde have nævnt noget specielt debatfora, men det kan du jo omgående skride ind over for og ændre. Men – hvad så med mit indlæg?

Tina Thranesen.

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 19/3/2009, 22:37

Kære Tina hvad er det der sker er det som i dansk folkeparti bliver vi ekskluderet og skal vi til at være bange for at udtale os
    jeg har aldrig nedgjort nogen det hele bygger på respekt og jeg er godt klar over at andre kikker med og hvad så der intet at skjule det beviser bare at vi er mennesker og det er jo igennem diskution og frem for alt modspil der bliver tænkt tanker og det er der i den grad brug med den diskrimination mod os der er i lille danmark
    den diskrimination der forgår bla. ang:navn og jobmulighedder bør der gøres meget mere ved og netop her sker der forlidt fks.hvorfor er de offenlige myndigheder så dårlige til at informere
    Knus Sanne

Irene Haffner

Antal indlæg : 86

Indlæg by Irene Haffner on 21/3/2009, 16:10

Hej
    jeg vil gerne understrege admin`s ord om at holde standarden her på debatforum. Og hvis man ikke er klar over det, er det admin`s helt klare ret til enhver tid at skride ind hvis de almindelige debatregler ikke overholdes. Sådan er det alle steder i debatforaerne og sådan er det også her.
    Jeg håber alle har forståelse for det store frivillige arbejde og den megen tid der tages fra privatlivet, som administratoren og udvikleren af dette forum investerer til gavn for alle.
    Jeg har dyb respekt for dette arbejde og beder alle om at iagtage en god opførsel og almindelig pli i deres opførsel her på siderne.
    Tak
    Irene

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 21/3/2009, 21:49

Hej Irene så vidt jeg er der ikke cencur i danmark og det håber jeg i overholder undertegnede er også medlem af foreninngen bliver man suspenderet eller hvad i er jo indvalgt i bestyrelsen indvalgt husk det
    jeg ved godt i knokler og all respekt for det men det giver jer ikke ret til at knække penen hos andre og husk lige og læs og forstå og prøv lige at høre på de menige medlemmer
    da der er mange politiske holdninger i foreningen bør i værre forsigtige ja kæmp for sagen og lad os andre skrive hvad vi vil
    dette forum er det jeres medlemers røst og det bør i respecktere og husk lige det måske trænger i lidt til at komme på virksomhedsbesøg og mærke lidt hvad der egentligt forgår måske skulle man gøre end større indsats for at få kontakt til os ja medlemmerne bemærk lige hvor få der skriver ja foreningen bør give plads til debat
    Knus Sanne

Irene Haffner

Indlæg by Irene Haffner on 21/3/2009, 21:56

Kære Sanne
    Sådan spiller klaveret bare ikke.
    Man kan ikke sige og skrive hvad man vil bare fordi man har betalt kontigent.
    man må heller ikke svine folk til ude i samfundet bare fordi man har betalt skat!
    Det der bedes om og som er en ufravigelig regel er at der skal tales pænt og udvises en pæn opførsel overfor hinanden.
    Og uanset hvad du eller andre mener har adm. den uindskrænkede ret til at slette enhver der ikke overholder disse meget simple regler.
    Hvis du mener det er censur og det der er meget værre må du så mene det. Men sådan er det!
    Alle medlemmer må meget gerne bruge debatforum og censuren omhandler kun grimt sprog og dårlig opførsel overfor hinanden og overfor admin.
    Dette er et offentligt forum og vinduet udadtil for en forening som ikke har brug for negativ omtale men gerne det modsatte.
    Jeg er endvidere fra d.d. tiltrådt som co-adm på siden her.
    Med håb om mange gode - og regelmenterede debatter.
    Irene

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 21/3/2009, 23:59

Idea Kære Irene
    alt der skrives skal naturligvis foregå i respeskt for hinanden og jeg mener ikke at have svinet nogen til men man må respektere ytringsfriheden hvis dette ikke sker har foreningen et stort problem der gør at man på længere sigt ikke tage den som forening seriøst da det så kun er den såkaldte elite der skrive i dette forum
    hvis i som redaktion har et problem med tonen må i opstille regeler herfor i vedtægterne dette kan i gøre ved næste år generalforsamling hvor i naturligvis sætter jeres poster på spil for dette i kan efter min opfattelse ikke tillade jer at censurer så vil i på sigt slå foreningen ihjel i må stole på os som debatører ellers dør al debat og intet vil ske og det vil blive ditatorisk jeg håber meget at i som bestyrelse ikke sætter en mur omkring jer som der ikke kan lytte til hvad der sker blandt os
    i alle debater jeg deltager i er hjertet med dvs,jeg brænder for sagen men den kan jeg tvivle på i gør sommtider i kan åbenbart ikke tåle at blive modsagt her på denne tråd og hvis i ønsker angement fra medlemerne er topstyring og tavshed noget kedeligt noget det minder i den om et af partierne i folketinget
    foreningen har brug for at leve et godt og seriøst liv med mange medlemer og god økonomi dette kommer ikke hvis i som bestyrelse ikke sørger for at medlemer er fri
    men jeg vil jo godt minde om at i samfundet er du tvunget til at betale skat i foreningen er det friviligt
    men derfor skal man opføre sig ordentligt aligevel det er jeg enig i men derfor kan godt have en holdning
    foreslag til regler i debatforum
    undgå personlige angreb
    brug ikke skældsord
    husk alle kan læse med
    var seriøs
    Kærlig Hilsen Sanne

Irene Haffner

Indlæg by Irene Haffner on 22/3/2009, 00:29

Jamen det er udmærkede regler!
    De er vedtaget!
    Knus
    Irene

Admin
    Admin

Indlæg by Admin on 22/3/2009, 12:31

Kære Alle

I et indlæg betivles det, at vi som bestyrelse "brænder" for sagen? Dette ser jeg MEGET gerne,uddybet udførligt. Hvis det dermed menes, at fordi vi ikke går rundt med T-shirts hvorpå der står "jeg er Trans" eller fordi vi ikke sætter os ned og blokere indgangen til et eller andet offentligt kontor, iført en eller anden påklædning, som mildt sagt hører hjemme i et karnevalsoptog, ja så "brænder" vi nok ikke for sagen, på samme måde som andre foreninger de gør.
    Jeg vil opfordre til at man læser foreninges formålsparagraf, her vil man kunne læse, hvordan vi som forening, søger at påvirke landets beslutningstagere. Er man uenig i dette, så er man måske ikke på den rette hylde/ i den rette forening? Som individ skal vi livet igennem konstant træffe en række valg, nogle er svære andre er lette, nogle træffer vi med hjertet andre med vores sunde fornuft. Nogle af disse valg er så svære, at vi kommer i konflikt med os selv, hjertet siger et men vores sunde fornuft siger noget andet, så bliver vi frusterede og sindet "koger over", så er risikoen for at træffe et forkert valg/en forkert beslutning overhængende.
    Jeg tror på, at man træffer de bedste beslutninger, når man har haft tid og mulighed for, at tænke over tingene. Derfor ser jeg heller ikke noget fornuftigt i, at forsøge at presse vore folkevalgte beslutningstagere til noget. Vi skal påvirke dem, således de langsomt men sikkert drejer i den retning vi ønsker, det er denne forenings opgave, og den opgave udfører vi efter flertallets opgave tilfredsstillende.
    Skulle foreningen ændre kurs, og begynde at optræde som før beskrevet, så er jeg ikke længere at finde som medlem, da det i så fald, ville være i mod de principper jeg kan stå inde for som person. Der er således plads i foreningen til de forskellige meninger og holdninger. Blot er jeg af den opfattelse, at vi ud af til, taler med samme tunge. Vore diskutioner og debatter, skal UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER VÆRE OFFENTLIGE. Er vi ud af til uenige, bliver vi ikke lyttet til. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om stramme regler og vedtægter, men jeg har forlængst indset, at de er nødvendige, når flere personer, skal arbejde sammen om, at nå et fælles mål. Uden regler og vedtægter, vil det hele ende i anarki og kaos, og vi vil intet opnå.

Der er INGEN der forlanger, endsige forventer, at alle er enige og af samme opfattelse. Men det forventes, at man ikke rakker på nogen blot fordi man ikke er enig, det forventes ligeledes, at man holder sproget pænt og sobert herinde.

Finder man superlativerne frem, bliver der skredet ind, så enkelt er det. Det har ikke noget med censur at gøre, vi ønsker bare ikke at denne forening og dens medlemmer, skal fremstå offentligt som en flok idioter, der end ikke kan tale pænt til hinanden, endsige formulere sig på et pænt og fornuftigt sprog. Derfor griber vi ind, når grovfilen kommer i brug.

Venlig hilsen
    Admin

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 22/3/2009, 14:48

Kære Admin
    ja jeg brænder for sagen er og meget enig at useriøs optræden ikke er godt for sagen men dette er ikke ensbetydernde med at i ikke brænder for sagen jeg rost jeres arbejde mange gange og mener det det jeg mener er at der kan godt gøres mere det må i tage til jer jeg skal gør hvad jeg kan for at holde en sober tone i mine indlæg den er sevet ind
    jeg vil da gerne yddybe hvad jeg mener om sagen
    der kan gøres betydeligt mere for information omkring det med navnet fks kunne i skrive til samlige danmarks borgmestre og anmode om en god og respekt fuld betjening af os som borgere
    der er ingen der sat emnet diskrimination på arbejdspladsen til debat blandt medlemmerne det mener jeg er jeres pligt når næste sammenkomst handler om dette har i inviteret tillidsfolk fra egnen med til sammenkommsten? ja hvad med folk fra det lokale jobcenter ? der måske kan give af deres erfaringer og komme med nogle input som man faktisk oplevede ved vores genralforsamling det var ret godt
    og jeg vil gerne understrege at happnings den type aktioner tager jeg dybt afstand fra og jeg ved da godt at i knokler og det er der respekt for og husk lige at de skrappeste kritikerer dem der vil det bedste
    i må som bestyrelse kunne klare at høre på konstuktiv kritik fra jeres medlemer det sidste indlæg er meget skingert at læse det virker som om det er skrevet af en meget vred person og det er måske det der skal undgås jeg vil gøre hvad jeg kan for at undgå at lade mine følelser få for frit spil
    Knus Sanne

Irene Haffner

Indlæg by Irene Haffner on 22/3/2009, 16:55

Jeg synes denne debat må til at høre op. Den fører ingen steder hen og er efterhånden bare en masse ord som det ikke er til at finde hoved eller hale i.

Konkret kan man sige at hvis der er forslag til helt bestemte ting foreningen skal tage op, ser vi helst at man forfatter et brev hvor man argumenterer for hvorfor lige netop den sag er vigtig, og sender den til formanden for foreningen.

Foreningen har sendt breve ud til samtlige socialforvaltninger i Danmark ang. behandling af ældre transkønnede på plejehjem og er midt i en svarperiode.
    Foreningen fører en brevveksling med retsudvalg og andre instanser og deltager ind i mellem i møder i København.
    Foreningen arbejder med et bogprojekt som gerne skulle ende med en udsendelse til alle biblioteker og myndigheder i DK.
    Foreningen arrangerer temaaftener og en del mødeaftener i TS-Kontakt.
    Foreningen arbejder endvidere løbende i tæt kontakt med den europæiske paraplyorganisation TGEU for at forbedre forholdene for transkønnede i EU.
    Foreningen overvejer en sag ved menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg.
    Foreningen arbejder i øjeblikket på at redigere en ny folder om foreningen og dens arbejde.
    Foreningen rummer bl.a. kreativ gruppe som arbejder på at etablere en vandrer-udstilling og måske være klar allerede til World Out Game i sommer.
    Jeg selv arbejder på at få et møde i stand med ordførerne for SF og informere dem om forholdene for transkønnede i DK
    Desuden skal jeg repræsentere foreningen og de transkønnede ved 2 koncerter under World Out Game.
    Flere bestyrelsesmedlemmer rejser ofte til møder i ind og udland og holder foredrag.
    Foreningen overvejer desuden at lave kurser for sosu-medarbejdere i kommunerne.
    Hvis nogen mener der er ting vi IKKE gør, bedes de selv overveje hvordan de selv kan gøre tingene.
    Det er ikke foreningens planer at skrive til samtlige borgmestre lige med det nærmeste.
    Foreningen udfører et stort arbejde med at informere, synes man ikke det er nok, bedes man overveje hvordan man selv kan bidrage.
    Foreningen har faktisk travlt og har mange sager kørende og er helt igennem i stand til selv at se hvad den gør. Selvfølgelig lytter den efter medlemmer,men den kan ikke uden videre bare kaste alt hvad den har i hænderne bare fordi en får en ide, som man selv mener er den bedste.
    DERFOR: skriv konkrete forslag med argumentation ned og send det til bestyrelsen. Det er der faktisk nogen der gør.
    Jeg håber dette giver et billede af at bestyrelsen er sammensat af nogenlunde begavede mennesker der indtil videre ikke har mistet overblikket over hvad de gør, og at den energi og det arbejde der lægges i arbejdet i bestyrelsen er af en sådan art, at hvis man mener der skal gøres mere, må man til at overveje hvad man selv kan bidrage med.
    Kunstneren Anders Thinsbo sagde engang: " Jo tak - den gode ide man kan få på 3 sekunder - og så lige de 2-3 år det tager at udføre den.
    Så kun godt at man har en masse ideer som man synes er smadder væsentlige - men man skal altså også lige tage i betragtning at det kræver arbejde, tid og penge at føre ideer ud i livet.
    Irene

Admin
    Admin

Indlæg by Admin on 22/3/2009, 17:17

Kære Sanne,
    Vi kan da godt skrive ud til samtlige 98 Borgmestre, men hånden på hjertet kære ven, tror du det vil ændre noget? For øjeblikket er kommunerne presset, de får en masse opgaver trukket ned over hovedet, som de ikke er gearet til at løse. Man vælger ikke at genbesætte stillinger når der er afgang, for på den måde at spare penge. Opgaverne bliver så blot fordelt ud på de resterende medarbejdere, de får stress, og bliver langtidssygemeldt.
    Jeg er sikker på, at medarbejderne på de forskellige Jobcentre og Borgerservicecentere gør hvad de kan, men er man stresset og presset, så stivner smilet ret ofte. Jeg har mere end en gang hørt, hvad medarbejderne på jobcentret må lægge øre til, det var ikke just de pæneste gloser der blev anvendt, husk på, at de har nogle retningslinjer at arbejde ud fra, og mange af disse levner ikke ret megen fleksibilitet.
    Derfor er det vigtigt, at gå til hovedet og ikke til den anden ende, og hovedet er i dette tilfælde politikkerne på Christiansborg, har vi først fået det lovmæssige grundlag på plads, så kan vi tage pragrafferne med ned på jobcentret og "dunke" dem i hovedet med dem, se det er et sprog som de kan forstå. På socialrådgiveruddannelsen, lærer de, at alle dem som de skal arbejde med, det er de værste svindlere og bedragere, og de vil ikke arbejde, kun "nasse" på samfundet. Derfor behandler de nyudannede os som de nu gør, deres egen usikkerhed og manglende erfaring/viden på området er også med til at påvirke dem.
    De ældre og mere erfarne er ofte lidt nemmere at "danse" med. Min erfaring er, at har du lovteksen med til et møde, så er der ikke så megen diskution, ligeledes afhænger en stor del af udfaldet, af din egen udstråling når du kommer til samtale der. Det gælder om at få overbevist dem om, at man er topmotiveret for, at arbejde og så selv udvise initiativ, så plejer de faktisk at være søde nok.
    Den manglende viden er et stor problem, det kan jeg godt følge dig i, men du kan jo ikke tvinge viden ind i knolden på folk vel? Der hersker stadigvæk meget store fordomme vedr. sådanne personer som os. En af de allerstørste fordomme, er at mange tror, at det handler om sex. Mange går vitterligt rundt og tror, at vi render rundt i lak og latex og gør os til for det første og bedste stykke hankøn vi ser. Andre er så bange for, at hvis de ansætter os, så vil vi være kvinde den ene, for så at møde om som mand en anden dag, selvfølgelig vil vi ikke det, men det er det som mange arbejdsgivere er bange for, eller at vi måske ikke kan finde ud af at klæde os pænt og neutralt.
    Mange kender så heller ikke forskel på transvestitter, Drag Queens, og transseksuelle. Hvad gør vi så for at lære den brede befolkning forskellen? Vi holder foredrag, vi tager ud på skoler og fortæller om os, vi hjælper elever fra de forskellige læreanstalter og uddannelsesinstitiutioner med deres opgaver, ved at give dem alle de informationer de har brug for. Det kan godt være, at vi ikke kan måle effekten her og nu, men elever af i dag, er jo morgendagens ledere og embedsmænd, derfor er der tale om en langsigtet invistering som med tiden vil være til gavn for de kommende generationer, de skulle gerne opnå at få det lidt lettere end vi har haft det.
    Det er for utolig mange, meget meget svært at forstå, at vi rent faktisk føler os fanget i en forkert krop. Disse fordomme skal vi have væk, den enste måde vi kan gøre dette på, er at vi er flere som rent faktisk lever og arbejder 24/7/365 og samtidig er parate til, at svare på de spørgsmål der kommer, og samtidig ikke omgående farer i flint, når der er nogen der ikke lige behandler os som vi ønsker. Jeg tror, at tålmodighed og forståelse er nogle af nøgleordene i denne sag.
    Hvis du kender en eller flere tillidsfolk, så skal du være velkommen til at invitere dem med, men desværre tror jeg ikke du vil møde så megen positiv respons fra ret mange. De læser lidt på nettet, når de bliver konfronteret med det, men jeg er ikke overbevist om, at de vil bruge deres dyrbare fritid på, at lære mere om os.
    Vi skal ligeledes have fundet en løsning på bad og omklædningsforhold, det er også medvirkende til, at mange arbejdsgivere, er tilbageholdende med at ansætte os.
    Men vi må indstille os på, at der ikke vil ske noget lige her og nu, budskabet skal først trænge ind og mange påstår jo, at de aldrig har mødt en transkønnet person, de har hørt om os ja, og de har set "sådan nogle" i fjernsynet, ja og så når nogen holder polterabend....suk og atter suk...... derfor tager det lang tid.
    Hilsen
    Admin

Venlig hilsen
    Admin

Sidst rettet af Admin 22/3/2009, 19:52, rettet 1 gang

Sanne Minet

Indlæg by Sanne Minet on 22/3/2009, 19:41

Kære Admin
    tak for den saglige og gode forklaring det er noget der kan bruges
    Ang : det med tillidsfolk kender jeg faktisk min tillidskvinde men hun syntes det er for langt væk og det er jo svært når man har små børn men gentager vi noget ligende i københavn eller nordsjælland så vil hun gerne deltage og hun arbejder faktisk gennem foa for at fortælle dem at vi ikke er farlige
    men overvej lige det med borgmesterne en gang til der jo valg personligt prøver jeg at tage til nogle valgmøder her i min kommune det kunne måske være en ide at andre gjorde detsamme
    Knus og tak Sanne

Sponsored content

Indlæg by Sponsored content Today at 12:49

Lige nu er det 8/12/2016, 12:49