Debatforum for foreningen Trans-Danmark

Projektet -

Share

Cathrine

Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : Aalborg

Projektet -

Indlæg by Cathrine on 22/4/2009, 20:13

Okay, det var ikke meningen at jeg ville lave sådan en post her men der er åbenbart brugt for det, og måske brude jeg havde gjort det i starten, men altid nemt at være bagklog jo..
    Jeg har gang i et lidt større projekt, hvor jeg stiller en masse spørgsmål som jeg vil prøve at søge indformation om og forespørge efter feedback ved mennesker om deres arfaringer og hvad de mener.

Det er ikke meninge der skal være store debatter, det har jeg lært ikke kan lade sig gøre, derfor stiller jeg spørgsmålenen som den enekelte person kan svare på uden at direkte kunne komme til at diskutere med de andre som skriver, det er selvfølgelig ikke helt udelukkende at der kan komme debat i spørgsmålene men det gør mig heller ikke noget, gider bare ikke det bliver til en "flame fest" for det er ikke meningen og i mine øjne er mine spørgsmål ret så seriøse, også selv om det virker logiske og nemmte, men der er en mening med det hele.

Jeg kan ikke sige så meget om hvad det er jeg er ved at lave da det ikke er noget jeg kender til er bleven lavet før.
    Om det bliver godt eller dårligt det afhænger lidt af om folk gider besvare de spørgsmål jeg stiller og om hvordan projektet bliver modtaget.

Jeg har bevist valgt dette forum fordi jeg er træt af Transdating´s debat eller girlfriend.dk osv, så jeg håber jeg kan få nogle gode svar..

Tak til alle dem som har været med og kommer til at være med i fremtiden...

Cathrine

Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : Aalborg

Re: Projektet -

Indlæg by Cathrine on 23/4/2009, 10:39

godmorgen til alle.

Jeg havde skrevet en lang lang smører omkring ditten og datten men det gik ned øv bøv
    Dr her spørgsmål jeg har stillet er ikke ude på at støde nogen eller nedgøre noge, eller for den sags skyld gøre nogen ked af det.

Jeg har selvfølgeligt skrevet tilbage til dem som havde misforstået det jeg spurgte om, men det et altså ikke før at såre nogen eller støde nogen og forstår ikke hvorfor det bliver set sådan.

Jeg vil dog beklage til dem som føler sig såret over det modspild de har fart fra mig af..

Lige nu er det 9/12/2016, 14:34